Онлайн книжарница

четвъртък, 24 ноември 2011 г.

Фантастични вицове


Два атома си вървели по улицата. Единият атом казал на другия:
- Загубих един електрон!
Вторият атом попитал:
- Сигурен ли си?
- Чувствам се положителен.

След като американците стъпили на Луната, Леонид Брежнев обявил, че руснаците ще изпратят човек до Слънцето.
Инженерите са се противопоставили:
- Ако изпратим човек до Слънцето, той ще изгори!
- Какво мислите, че съм глупак, ли? - отговорил той. - Ние ще го изпратим през нощта!

Един човек бил на сафари в джунглата невъоръжен (бил
блондин), когато пред него изскочил лъв и започнал да реве. В този миг мъжът незабавно паднал на колене и започнал да се моли.
- Моля те, Господи, нека този лъв да не ме изяде.
За свое удивление той веднага видял как лъвът паднал на колене и започнал да се моли.
-Благодаря на Бога. - казал човекът, и се навел по-близо, за да чуе това, което лъвът шепнел:
- Благодаря на Бога за тази храна, която е поставил
пред мен ...

Тогава ковачът казал:
- Уважаеми сър, изпълних поръчката ви. Само че... малко ми е неудобно да попитам. Жена ви е най-грозната в цяла Агарта. Защо искате да и сложите девствен пояс?
А сър Артемъс се троснал:
- Добри ми ковачо, за да мога след една година като се върна от похода да и кажа, че съм изгубил ключа!

Няма коментари: