Онлайн книжарница

петък, 21 ноември 2014 г.

АЗ СЪМ ПИЛИГРИМ - Тери Хейс


По следите на съвършеното престъпление...
„Пилигрим“ е кодовото име на човек, който не съществува. Той се заема с необикновено трудно разследване, което превръща в кошмарна надпревара с времето, за да предотврати мащабно унищожение. Пилигрим ще измине пътя от едно публично обезглавяване в Джеда до изоставени развалини на турското крайбрежие, през нацистки лагер на смъртта и голите пущинаци на Хиндукуш в търсене на мъж без лице, който е готов да извърши ужасяващо масово убийство в името на своя бог.

Тери Хейз е сценарист на „Лудия Макс“-2 и „Мъртвешко спокойствие“. „Аз съм Пилигрим“ е определен от критиката като „единственият трилър, който трябва да прочетете тази година“.

Критиците наричат „Аз съм Пилигрим“:
„Поглъщаща“ – Booklist
„Най-добрата книга на 2014“ – Suspense Magazine
„Фреди Форсайт има достоен наследник“ – The New York Post

1 коментар:

Анонимен каза...

Тери Хейс е тъпо американско копеле.Не знам на какво е разчитал.Представя БЪЛГАРИЯ за аборигени. Но е забравил ,че и в РОДИНАТА МИ могат да четат....ДА ГО ДУХАТ АМЕРИКАНЦИТЕ!!!!