Онлайн книжарница

сряда, 10 юни 2015 г.

ЕГМОНТ издава „Аз съм знаменитост” от Кейти Бърчъл


„Егмонт” издава романа „Аз съм знаменитост” от Кейти Бърчъл. Той ще може да се открие едновременно в хартиен и електронен формат от 13 юни. Е-книгата ще може да се закупи в EPUB формат от iBooks Store, както и в сайтовете за продажба на електронни книги, базирани у нас като biblio.bg, helikon.bg, ciela.com и mobilis.bg.
„Аз съм знаменитост” е увлекателен тийн роман, към чийто главен герой – Ана, младите читатели бързо ще се привържат. Тя е забавна, сърдечна и от време на време изпада в нелепи ситуации.

Научете повече...


АЗ СЪМ ЗНАМЕНИТОСТ
Всички искат да бъдат популярни, нали така?

Книгата

Житейските цели на Ана Хънтли са съвсем простички:
1. Да науча КУЧЕ (лабрадорът ми) да дава пет. Това е най-амбициозният ми проект досега.

2. Да НЕ ПАЛЯ (отново) косата на второто най-популярно момиче в училище.

3. Да задържа двамата си нови (и единствени) училищни ПРИЯТЕЛИ.

4. Да разбера дали 1 и 2 не са причината да съм социално пренебрегвана, т.е. аутсайдер.

5. Да отида да раздавам ориз в Африка.

6. Да се крия с Куче в килера до края на живота ми, след като татко се сгоди за най-известната актриса на света и сега ПАПАРАЦИТЕ искат да изтипосат лицето ми по всички вестници.

7. Оризът май не е достатъчен? Може би трябва да раздавам шоколад в Африка. Все пак обичам шоколад. Трябва да измисля как да раздавам шоколад от килера...

Цена: 12,90 лв.
Обем: 336 стр.

Авторът

Кати Бърчал е журналист и носител на наградата за най-добър литературен дебют от 24/7 Theatre Festival през 2011 г. Сред най-любимите ѝ неща са трите ѝ лабрадора, комиксите на Марвел и Джейн Остин.

Няма коментари: