вторник, 2 септември 2014 г.

БРАВО СТАВА НА 10 И РАЗДАВА ПОДАРЪЦИ В СПЕЦИАЛНИЯ СИ ЮБИЛЕЕН БРОЙ!


На 2 септември 2014 г. най-популярното и обичано тийн списание в България БРАВО отбелязва 10 години на българския пазар. Изданието ще отпразнува рождения си ден с юбилеен брой на специална празнична цена от 2,90 лв. (вместо 3,90 лв.)! Изненадите не свършват до тук! БРАВО даде възможност на читателите си сами да изберат 22-те плаката в специалния си брой. В него феновете ще открият още много награди и талони с отстъпка, както и подарък - уникална папка класьор с най-горещите български звезди - Атанас Колев, Рафи, Ангел и Моисей, Декстър, Жана Бергендорф и Pavell & Venci Venc'. Из страниците на юбилейния брой читателите ще пропътуват през годините и ще си припомнят най-забележителните събития през изминалото десетилетие. От ексклузивните интервюта с R5 и 5SOS ще научат най-съкровените тайни на хитовите банди, ще разберат какво не трябва да липсва в гардероба им през есента и кои са най-новите премиери на малкия и големия екран.
Още изненади и видеопоздрави на любимите си звезди феновете ще намерят и в официалната Facebook страница на списанието през целия септември!
Специалното издание на БРАВО ще бъде във вестникарската мрежа от 30 август.

ЗА БРАВО

БРАВО България е част от семейството на БРАВО Германия - най-голямото тийн списание в Европа. Първият му брой излиза на 2 септември 2004 г. С атрактивното си съдържание и близък до тийнейджърите език никак не е чудно, че то бързо успява да завоюва лидерски позиции както сред читателите, така и сред родните звезди. Лицензното издание и до днес следва концепцията на немския първообраз, като на страниците му се застъпват следните основни теми – музика, кино, любов и живот. Списанието съчетава по уникален начин новини от света на шоубизнеса с ексклузивни фотосесии, интервюта и професионални съвети от любимеца на тийновете, сексолога д-р Михаил Околийски. За своите читатели изданието отдавна се е превърнало в израз на принадлежност към определена култура, общност и интереси, които с удоволствие демонстрират сред приятели. Запазена марка са плакатите с нашумели тийн идоли от родната и световна сцена.

НАШИТЕ ЧИТАТЕЛИ

Основната целева група на БРАВО е 13-18 години, преобладава аудиторията на момичетата. Феновете ни са верни, любопитни, емоционални и ентусиазирани, в крак с новото време. Имат изградено отношение към определени марки и тенденции и са на „ти” с новите технологии.

ПОВЕЧЕ ОТ СПИСАНИЕ

Най-красноречиво успеха на БРАВО подкрепя броят на почитателите ни във Facebook (https://www.facebook.com/bravobulgaria), които вече надхвърлят 180 хиляди. Всеки ден фен страницата на БРАВО публикува новостите от света на музиката и шоубизнеса и поддържа активна комуникация с читателите.

ПАРТНЬОРСТВА И КАМПАНИИ

Лидерските позиции на БРАВО се дължат не само на безспорно оригиналното съдържание, но и на активната му позиция, заявена чрез социални инициативи и кампании като „Не затваряй очи!“, „Доведи Революция Z в своето училище”, както и на партньорства с предавания като "X Factor" и "Гласът на България". Това лято за втора поредна година списанието осъществи и инициативата си БРАВО ПРЕПОРЪЧВА. Идеята й е да популяризира успешни заглавия от художествената литература за тийнейджъри. Книгите, обозначени със стикер с логото на инициативата, се предлагат във вестникарската мрежа заедно с БРАВО.

***
ЕГМОНТ е водещо издателство за книги и списания в България, част от скандинавската медийна група ЕГМОНТ. Мисията на компанията е да създава и разказва истории.
Сред основните й партньори са авторитетни компании като Disney, Mattel, National Geographic, Warner Bros и др.
ЕГМОНТ е издател на силни и утвърдени автори като Елиф Шафак, Дж. К. Роулинг, Стефани Майър, Рик Риърдън, Джон Грийн, Вероника Рот и др.
Повече за ЕГМОНТ в България: egmontbulgaria.bg , facebook.com/egmont.bg
Официална страница на ЕГМОНТ: egmont.com
Официална страница на БРАВО: bravo.bg

Публикуване на коментар

Представена публикация

Буреносен фронт – Джим Бъчър

Още през 2003 г. на няколко страници от популярното научно-фантастично американско списание „Локус” се рекламираха книгите от поредицата з...