Онлайн книжарница

петък, 22 май 2015 г.

„Егмонт” издава третата книга в популярната поредица „Заплетени”



„Егмонт” издава „Опитомени” от Ема Чейс, третата книга в бестселър поредицата на New York Times „Заплетени”. В нея в главните роли влизат Матю (приятелят на Дрю Евънс от „Заплетени”) и Ди-Ди. Бестселър поредицата на New York Times се издава в 15 държави.
„Опитомени”, част от романтичната линия „Уо” на „Егмонт”, ще може да се открие в хартиен и електронен вариант у нас от 23 май. Е-книгата ще може да се закупи в EPUB формат от iBooks Store и Amazon, както и в сайтовете за продажба на електронни книги, базирани у нас като biblio.bg, helikon.bg, ciela.com и mobilis.bg.

Научете повече...

Прекъснете ме, ако вече сте чували тази история –
момиче се запознава с играч, влюбват се и той се променя.
Това е хубава история, но не е нашата история.
Нашата е много по-вълнуваща...

Когато се запознах с Ди разбрах веднага, че тя е специална. Когато тя се запозна с мен, ме възприе като всичко друго, но не и специален. Отне ми известно време да я убедя, че не е права. Оказа се, че съм способен да измислям убедителни аргументи. Може би се досещате накъде отива тази история, но най-добрата част не е нейният край. Най-добрата част е как се озовахме там.

Цена: 12,90 лв.
Обем: 256 стр.


Ема Чейс е страстен читател и отдаден разказвач на романтични истории. С публикуването на „Заплетени” тя осъществява отдавнашна своя мечта да се занимава професионално с писане. Омъжена с две деца, Ема живее в Ню Джърси. Посетете я онлайн на http://www.emmachase.net/

Няма коментари: